erp_newsdetail
 

Presentation of the book “Education for Rural People. The role of education, training and capacity development in poverty reduction and food security”

26 Mar 11

In the framework of the initiative “Incontri sulle carriere internazionali” a member of the Education for Rural People Coordination Unit will present the Italian version of the book “Education for Rural People.

The role of education, training and capacity development in poverty reduction and food security” by Dr. Acker and Dr. Gasperini. A discussion will follow. All the students are invited to participate.

29 March 2011, 12:00 p.m Room 11, Libera Università degli Studi Maria SS. Assunta di Roma(LUMSA) University, Rome, Italy

Presentation

Presentazione del libro “Educazione per le Popolazioni Rurali. Il ruolo dell’educazione, la formazione e lo sviluppo di capacità per la riduzione della povertà e la sicurezza alimentare”

Nell’ambito degli “Incontri sulle Carriere Internazionali”, un membro dell’Unitá di Coordinazione di Educazione per le Popolazioni Rurali, presenterà il libro “Educazione per le Popolazioni Rurali. Il ruolo dell’educazione, la formazione e lo sviluppo di capacità per la riduzione della povertà e la sicurezza alimentare”, scritto dal Dott. Acker e la Dott.ssa Gasperini. All’incontro seguirà un dibattito. Tutti gli studenti sono invitati a partecipare.

 

Aula 11, Libera Università degli Studi Maria SS. Assunta di Roma Universitá (LUMSA), Roma